tutta med 2 gutter Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Er så innmari sliten. Har vært det gjennom hele svangerskapet. Er bare 18 uker på vei, men har mest lyst til å sove hele tiden. Har også fått bekkenløsning og sliter med dette. Sover utrolig dårlig om natta, og våkner gretten og utslitt.Har en aktiv gutt på 6 år som krever sitt.Og han lurer veldig på hvorfor jeg er så sinna til tider. Husarbeid blir det så som så med. Får skikkelig dårlig samvittighet fordi hagen trenger stell, klesvask hoper seg opp, og humøret er helt på bånn. Og en mann som jobber utrolig mye. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å spørre mannen om han kan bli hjemme fra jobb noen dager og hjelpe til i hjemmet. Men føler samtidig at det blir dumt og sutrete fra min side. Er jo 100 % sykemld og burde klare å ta meg av det som trengs.Ble litt rotete skrid dette,men fikk nå ut litt damp og irritasjon.
Madamina Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Dersom du er 100% sykemeldt og sønnen din er hjemme med deg på dagen (ikke barnehage,dagmamma eller skole), har din mann rett på et visst antall dager for å være hjemme pga syk forsørger. Jeg var også sliten frem til ca uke 18. men så gikk det plutselig over. Kom deg ut i frisk luft om du kan og spis sunt og ofte. Sov på dagen. Regner med at dersom du er 100% sykemeldt så er det en grunn til det. Ikke riktig om du skulle ha full energi til husvask og slikt om du ikke klarer å jobbe. Så få mannen hjem. Snart begynner småguttten på skolen og regner med mannen din skal ha ferie. Husk du får ferien tilbake om du er sykemeldt i hele fellesferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå