råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hva skal jeg finne på de 3 neste ukene.....? i denne varmen orker jeg jo ingenting!!! Hva er planene deres?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg "jobber" faktisk litt... Er frilans og har stillesittende arbeid, så ser egentlig ingen grunn til å bare sitte i sofaen og se tv og lese romaner så lenge hodet er med. Men tar det veldig med ro, sitter på kafé og koser meg så godt jeg kan med magen mens jeg venter på riene
Mamma og LilleBolla:) Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 hei.. har startet på min permisjon jeg å, men har vært sykemeldt siden påska.. så det har vært noen laaange måneder.. men værst nå som sommervarmen er på topp.. her sørger jeg for god gjennomtrekk i leiligheten, gjør litt "husmorting" som å vaske litt i skap å rydde i gamle bilder osv:) i et rolig tempo... så blir det jo mye tv og litt strikking.. men om ikke lenge så har vi nok å henge fingrene i så jeg tror tingen er å bare nyte de siste ukene før det hele braker løs:) Lykke til da..
Ella78 m/ A&M Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har også begynt permisjon nå, men har jo vært sykemeldt eviglenge så det er ikke store forskjellen. Jeg begynner å bli veldig sliten, så nå slapper jeg mest mulig av og samler opp krefter. Blir mye surfing på nettet, blant annet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå