crohna 1+apriljente:) Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har IKM på mandag og var hos gynekolog idag for en kontroll av en cyste jeg har på den ene eggstokken. Tenkte at hun kanskje klarte å se om jeg var gravid da jeg var der, men hun sa bare at det var vanskelig å se noe så tidlig. Likevel sa hun at hun ikke trodde jeg var gravid... Noen som har erfart invendig ul så tidlig og var gravide?
Mayken Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Har ikke vært så tidlig, men 1 uke etter 4+3, og da kunne hun bare se et hulrom der fostersekken er og at jeg er gravid ikke noe mer. Så vil nok tro at 3+3 er litt for tidelig.
crohna 1+apriljente:) Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 men da kan hun vel ikke si at jeg IKKE er gravid heller??
håpefull... Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg hadde innvendig UL da jeg var 4+1 (forrige gang, ikke dette svangerskapet) og da sa legen at "der er noe rart med egglederen din". Jeg var hos han på utredning fordi vi hadde problemer med å bli gravide igjen. Han lurte på om det kunne være en cyste/eller betennelse og skrev ut doxylin til meg. 5 dager senere testet jeg postivt - gravid! Jeg aborterte imidlertid i uke 6+4, muligens pga doxylinen han skrev ut til meg??? (det skal under noen omstendighet ikke gis til gravide).
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Hei. Jeg var til ul i uke 3+ 2 pga manglende el og at jeg ville prøve Pergotime for det. Da så ikke legen noe, men jeg testa positivt 4 dager senere.Er i dag 8+4. Men jeg tror ikke de kan se noe hverken den ene eller den andre veien så tidlig, så ikke gi opp håpet du. Lykke til med prøvinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå