ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Ikke av person, men klær hihi Kjøpte en tights på cubus i fjor. Den er såååå digg, men nå synger den på siste verset =( Den er sort og går til under kneet/midt på leggen. Går litt opp på siden av leggen i drappering hvis jeg kan si det slik.. Merket er cubus eget og den er i skikkeli deilig stoff, altså 94% viskose som det står. På merkelappen står det SKLAD SUROWCOWY. Noen som har en slik i størrelse medium som de ikke bruker, eller om de selges i en butikk nær deg??? Så rop ut, pleeeeease, så kjøper jeg =) !! Gjerne på pm da jeg er så lite inne her for tiden?
blond Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har kjøpt en slik bukse i år, for noen måneder siden. Ta en tur innom butikken og se på nytt!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Ikke bukse, men tights.. Har vært på alle cubus-butikkene i byen og ingen har den. =(
blond Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Det var kjedelig! Håper du finner noe annet du trives like godt i!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Håper håper håper!! Beste tightsen ever =)!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå