Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Noen som kan se noe som jeg ikke ser? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13980375&sid=xz9sgakhZnL180183&WT.svl=Bilde
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det må vel mangle et 1 tall foran i prisen skulle jeg tro??
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Virker jo alt for billigt.. Ringer du eieren så får du nok høre at det er noe galt som ikke er med i annonsen tenker jeg.. =)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 jeg har sendt en mail da hehehehe men han har ikke svart enda.
ABC123:-) Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg ser ikke noe spesielt, kanskje bare at bilen ser litt eldre ut enn 2006...? Uansett, hvis prisen virker for god til å være sann, så er den nok det også...
anesam Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 tenkte også et 1 tall foran prisen! Ring å hør! :)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Det ahr vi lurt på også! For vi skal ha ny bil, (eller 2), så vi tenkte på en sånn en...men det MÅ være noe galt.. Men han presiserer jo i teksten at det er NY pris da..
Monajenten Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 JEG HAR SVARET!!! Hehe;-) Måtte ringe pappa, men jeg sjekket heftelsene (som man alltid må gjøre;-)) og den er tatt i pant. Altså, får man med gjelden på en måte. Den er på 271 000 ca.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 aha..... skjønner ikke hvorfor de annonserer sånn. Må jo være mye bedre å annonsere den til riktig pris.
Monajenten Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Jepp helt enig. Det blir jo juks...bilen var jo lekker:-O
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Tror rett og slett de har glemt et 2 tall i den prisen. (ikke 1 tall som noen mener... hadde man fått den bilen til 150 tusen så hadde dt vært veldig "løøøøøøøp og kjøp!!") Tror heller ikke at gjelden følger med bilen. De fleste innfrir slik lån når de har kjøper på bilen.... 271 (var det det..?) i lån + femti tusen blir litt for mye for en slik bil. Nei... løsningen må nok være at de har glemt et 2 tall ja... ;o)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Jo, gjelden følger bilen når den er tatt i pant. Det er derfor man må følge med og sjekke heftelser på biler før man kjøper, ellers kan man fort gå på en smell...
Aylinah Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Stakkars de som kjøper den uten å sjekke om det er heftelse på den først ja,uff... Hehe
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Jada..... jeg vet jo det... men som jeg skrev så innfrir de fleste denne gjelden når de har en kjøper på bilen. Et kortsiktig lån som mellomfinansiering når man selger bil er noe de fleste med et ok kundeforhold til banken får på en 1/2 time. Derfor lar mange denne gjelden løpe helt til de får en kjøper. Da innfrir man lånet og fremlegger kvittering for kjøper....... Selv om gjeld følger bil så er ikke å la ny eier overta gjelden din noen vanlig måte å gjøre det på.....
--arkin-- Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 hvis du ser litt lenger nede på annonsen står det, sjekk heftelse. og så klikker du inn der og så kommer summen opp
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Nå tar det vel litt av her? Er jo ganske vanlig å ha lån på bilen sin da.... *rekker opp hånda* Man sletter jo ikke lånet på bilen før den selges for det vanlige er jo at kjøperens penger går til dette. Hadde disse mennesken forsøkt å lure unna heftelsen på bilen hadde de neppe lagt ut reg.nr.... Jeg er helt sikker på at den rare prisen har en helt annen forklaring
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 hehe... var i grunnen det jeg også prøvde å forklare. Har både kjøpt og solgt bruktbiler og gjeld inntil man har kjøper er helt (!!) normalt..... Så det så...hehe... ;o)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Jeg tror forklaringen er riktig for jeg fant et liknende tilfelle som jeg sjekket. Men de burde jo annonsere med full pris og innfri heftelsene som de fleste faktisk gjør det.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #20 Skrevet 2. juli 2008 Tror du de skal ha 271 + 50 tusen for den bilen? Det er i såfall en gedigen overprising. (ok... gjelden kan jo ha krympet noe siden 2006 men alikevel.... ) Høres merkelig ut.... aldri hørt om den måten å annonsere og selge bil på....Blir jo umulig for kjøper å vite hva de skal ha for bilen da.... står jo bare panteverdien og det behøver jo ikke samsvare med restgjeld..... Hmm... man slutter jo aldri å bli overrasket over noens merkelige annonsemåter...hehe ;o)
Sololight Skrevet 2. juli 2008 #21 Skrevet 2. juli 2008 271.000 er nok gjelden fra da nåværende eier kjøpte bilen. Og den er nok nedbetalt en del siden den gang. Så eksakt gjeld får du når du snakker med selger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå