Gå til innhold

Drittgubbe!!! Ang permisjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må fylle inn permisjonsøknaden nå før felles- ferien og trodde vel egentlig det var rein planke-kjøring. Eneste vi har vært litt usikre på, er om vi skal ha 80% eller 100%. Men nå kommer han og sier at han vil ha sine 6 uker på sommeren. Så kan han ha litt fri utover resten av året, høstferie, lang juleferie osv. Men helvete da!!! Det vil si at jeg kommer til å måtte tilbake på jobb i to uker, så ut i ferie i 4 uker (jobber i bhg og den er stengt da) og den ferien vil være samtidig som han har permisjon. Lurer på hvem som kommer til å ha ferie da jeg....Så har han da 5 uker ferie til gode som han skal kose seg med mens minsten har barnehageplass. *arg* Og ikke bare det, dette vil jo også si at minsten må begynne i barnehage før.

Og når jeg raser og sier at dette er uaktuelt, så får jeg til svar at det er fulstendig uaktuelt for han å ha 4 ukers ferie og så fire ukers pappa-perm sammenhengende fordi det ikke går i forhold til jobben. Hva???? Hva med meg da som skal være borte 38 eller 48 uker+ 5 ukers ferie, det er liksom helt greit. Nei, fytti, nå er jeg sint!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på ditt!!! Irriterende med menn som vil ha i pose og sekk.

Skrevet

Ja, stå på ditt. Begge må kunne gi og ta. For en mann "passer" det jo aldri å ta ut perm uansett. Stå på ditt:-)

Skrevet

enig med de andre, stå på ditt!!

Skrevet

Da ble det "vanlig " perm på mannen og ferie i juli.

Vet det er mange som gjør det sånn at mor har ferie når far har perm, inkludert flere av kompisene hans, men her er det rett og slett ikke aktuelt!. Jeg skal ta ut min ferie samtidig som hans + at jeg har noen uker igjen fra i år som jeg kommer til å bruke for å forlenge permisjonen med, så da får misnten være hjemme til han er over året.

HI

Skrevet

Keep up the good work. Det er jo helt på trynet at han innbilte seg at han skal ha hele sin ferie alene mens barnet er i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...