Gå til innhold

er d farlig å drikke 1 kopp kaffe om dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan d skade fosteret med koffein?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er farlig nei, Men det er nok ikke bra å drikke for mye heller :)

Skrevet

Nei! Det er ikke farlig i det hele tatt!

Mna skal være forsiktig med koffein når man er gravid ja, men en kopp med kaffe er ikke noe å tenke på engang! ;) Kos deg du!

Alt med måte - når du er gravid som ellers:)

Skrevet

bare simpelten ELSKER kaffi... ;o) kan drikke litervis, men har kutta ut alt bortsett fra den ene koppen, da....den måå til ;o) men hvis d ikke gjør no', kanskje jeg kan ta to hehe ;o) kaffe mocca er BEST ;-P

Skrevet

Hei! I anbefalingene står det at man kan ta en kopp eller to om dagen. Det påvirker blodet vårt bl.a. og bør derfor begrenses til dette inntaket for det går jo også over til den lille. men som sagt en kopp eller to om dagen sier ekspertene er ok;)

Skrevet

da får jeg koose meg godt med den ene koppen, å la d være med den ;o) vil jo IKKE at d skal gå gæernt på noe vis!! takk for svar da snupper =) nå tar jeg kvelden, må legge lilletrulta vår =)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg koffeinfri kaffe jeg. Vet at det er litt koffein i den, men jeg kan unne meg noen flere kopper om dagen da! :0)

Merker ikke forskjellen noe godt etter en stund.

Skrevet

Er selv en kaffedranker, samt brus m koffein! Huff for et slit, men gikk over til koffeinfri kaffe da det er koffeinen du skal holde deg unna. Det samme gjelder te, kjøp økologisk urte-te (sjekk bak om den er koffeinfri). Den koffeinfrie kaffen er helt grei, men tar en kopp eller to med vanlig kaffe innimellom ;-)

Skrevet

Er ikke farlig, men man skal være forsiktig med koffeinholdige drikker. En kopp skader ikke, men blir det tre kan det bli for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...