Gå til innhold

Gynekologer som frarådes!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en merkelig opplevelse idag oppfordrer jeg alle til å være med på en tråd med hvilken gynekolog de fraråder, og hvorfor!

 

Jeg fraråder en kvinnelig gynekolog med russisk utseende og aksent (husker ikke hva hun heter) på Oslo City Legesenter. På innvendig UL sa hun bare brutalt at fosteret var "deformert", og at jeg hadde PCO. Tre andre gynekologer (ja, jeg har vært rundt halve byen snart) har sagt at jeg ikke har PCO, en av dem i etterkant av den "russiske". Så det må rett og slett være feil diagnose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hørt mye negativt om Oslo City Legesenter.... Hørte om noen som mistet relativt sendt i svangerskapet, og ble behandlet skikkelig dårlig når hun var innom der. De tok ikke hensyn til hennes følelser overhodet, og når hun begynte å grine fordi hun var så trist kom det fra legen "hvorfor gråter du??"

 

Jeg kan forøvrig legge til at jeg fikk satt en pollenallegi sprøyte der for 4 år siden. Den ble satt feil, og gav meg et "krater "på størrelse med en tennisball litt nedenfor korsryggen som kroppen brukte 2 år på å bli kvitt. Så har ikke vært tilbake der, nei....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...