Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 jeg er bibliofil ante ikke at det var noe som hette det engang jeg er totalt avhengig av bøker; gutta har altfor mye -- allerede Hva er din "fetisj"?
Kosel Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 SKO - uten tvil. Sliter med å gå forbi en skoforetning uten å ende opp med minst ett par og helst slike upraktiske stilletter...
JegOgGullet Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 jeg er cocacoliker og sjokoholiker.. En FORFERDELIG sykdom og nesten ukurlig!
Hyacinth Bucket Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Bøker her også. Drømmer om et stort rom med fulle bokhyller fra gulv til tak og en skikkelig god lenestol til å krølle seg sammen i, i selskap med bok, teppe og en god kopp te. Mitt eget bibiliotek! Har også tilbøyeligheter i retning av sko og jeg handler stooore mengder klær til knerten. Kan ikke være i en butikk med barneklær uten å handle noe.
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 hmmm.... tror ikke jeg vil legge ut fetisjen min her med nick! (humre) Men jeg er ikea fan til tusen, 90% av huset er fra ikea, og coca coliker. Føler at alle må ha en last eller to, og når det ikke er verre enn dette så får det gå!
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Elsker også bøker! Å sjokolade da...
trippeltopp Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Bøker på meg og..... Lillemann hadde flust med bøker, allerede før han ble født Og beklageligvis lider sambo av det samme, så her i huset er det ingen grenser hva gjelder bøker; den ene er verre enn den andre. Men gøy er det lell! Elsker bøker!!
Lekamøia Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Her er det også bøker. Men iPod er også sterkt vanedannende Og sjokolade kommer man ikke foruten - ja, ja, potetgull også for den saks skyld - når man først skal være ærlig
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 jeg er vognoman.. har hatt 14 barnevogner og har bare 1 barn føreløpig.... Hufff... å nå er nr 2 på vei og babyvognen er allerede i hus:)
cherry coke Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Ekstremt avhengig av musikk og sjokolade. Er ikke sikker på om det finnes en diagnose for det....sjokkomusikkoholiker?=)
Teltpluggen Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Sko å sjokolade.. Har ikkje så mange par sko endo, men da auke å auke på Pumps å andre digge sko i skape mitt:D Har eget skoskap så alle skono snart skal opp i:D Åsså må eg ha sjokolade i skape.. Trenge ikkje nødvendigvis eta an.. Må berre ha da i skape, eller så får eg angst omtrent..
Leirha Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Sjokolade!!!!! Å det er min store last... Kunne spist det dagen lang, men da hadde jeg jo blitt sjokkebollafeiten. Så elsker jeg dataspill av alle ting.
OneOfTheBoys Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Lenesan: Takk for den!!! Vil ikke alle være meg da?? ;o)
Kjukka Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Sko - har sikkert 50 par sko. Topper/t-skjorter - har sikkert over 100 Undertøy - har sikkert 50 matchende sett. Pepsi max - drikker myyye Pepsi Max i løpet av en dag. Orden på filene på data`en - Jeg er nazi på det der, det MÅ ligge i system.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå