Isabella og Casper´s mamma Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hei, På lørdag skal jeg på spa med to venninner! Vi skal ta en 3 timers behandling (GLEDER MEG!!) som inneholder kurbad, kroppspeeling og aromamassaje m/hodebunnsmassasje. Spørsmålet er; er det noen som vet om jeg burde være skeptisk til kurbad? Jeg er jo bare 5+1 på vei ... Kurbadet er enten i alge, mineralsalt eller aromaolje ... Jeg vet at man skal være forsiktig i bassenger helt på slutten av svangerskapet, men hva med helt i begynnelsen? hehe ... kanskje bare jeg som er litt ekstra bekymret. Dette er barn nr 2 også, men kjenner at jeg ikke er noe mer avslappet enn sist ... ihvertfall ikke nå i begynnelsen! En av de andre venninnene er også gravid, men hun er snart 4 mnd på vei! Noen som vet noe om dette?
me84 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det beste er om du ringer å spør der du skal.......man skal ihvertfall være litt forsiktig med utrensende,vanndrivene produkter tror jeg da! .
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Takk for svar! Jeg skal ringe dit også .. var bare så nysjerrig i går kveld også kan det jo være noen som har god greie på spa her ...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 jeg var å tok dyprens av huden, og spurte da om hva som var ok og ikke når man er gravid. hun jeg snakket med sa at det var en del aroma oljer som ikke skal brukes av gravide, men bare gi de beskjed så finner de nok andre alternativer
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 De fleste aromatiske oljer skal ikke brukes på gravide, fordi det visstnok går over i blodbanene og har ukjent effekt på fosteret. Det går an å bruke litt lavendelolje, men det tror jeg er bortimot den eneste. Så pass på det når det gjelder massasjen. Ring dit dere skal og spør, for er de seriøse så kan de dette med spa og graviditet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå