Mockanin Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Egentlig ikke noe big deal. Men kjenner jeg får lyst til å stappe mobilen hans i halsen på han.. Han svarer skjelden mobilen sin. Hadde det ikke vært for at jeg vet at han har tlf.skrekk så hadde jeg trodd det var meg han unngikk. Finnes jo ingen grunner til at han skal unngå meg heller. Vi er jo egentlig venner hele hurven selv om vi ikke alltid er enige om alt. Ender vel med at jeg nok en gang må ta ting via samboeren hans. Sønnen vår skal reise til syden med en kompis og moren hans. Derfor er det noen ting jeg skulle snakket med denne pappaen om. Bla. det økonomiske. Er bare noen dager igjen, så det må veksles penger og litt sånn. Han gjør alltid ting i siste liten, mens jeg liker å være ute i god tid.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Kanskje bedre å ringe på døren til en med telefonskrekk!!!
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 hei mockanin hvem var denne dagmammaen du kjente? har du hatt det fint på ferie?
Mockanin Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 er sikkert det. Skulle vært og hatt en underskrift på noe greier også.. Ja,ja..Kjenner jeg blir litt oppgitt her jeg sitter.
Mockanin Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Hei du... Joda, det var jo hun L og hun M du vet.. Dem vi begge har hatt tidligere... Var ment som en fleip da jeg sa det. Dem er jo egentlig ikke det verste alternativet. Vi fant ingen i området her som snakket såpass norsk at jeg forsto hva dem sa, og da er det litt uaktuellt å ha ungen min der. Ferien var kjempe fin. Elsker Tyrkia og skal helt klart tilbake dit.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 å ja haha : ) Neida de er hyggelige, men dumt at ungene taes inn på rullende bånd kun for å tjene ekstra..de har jo liten plass..og at de aldri er ute..kjipern
Mockanin Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 Enig med deg... Det var litt for mange unger og alt for liten uteaktivitet... Forsøk å henge opp lapper på senteret og butikkene rundt om kring her. Kan jo hende du har bedre hell enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå