Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Heia Kor tidlig merket dykk tegn til graviditet? Og faktisk var gravid og.
kaptein sabeltann Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Da jeg var gravid med min første og eneste, hadde jeg en misstenke, og da var jeg ca 7 uker på vei. Og min misstanke ble bekreftet av en test.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Eg har prøvd i 2pp. Eg har merka forandringer i kroppen min fra mandag av. Men eg vart i sofall gravid forrige uke. Kva søren skjer? hehe
kaptein sabeltann Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Har hørt atnoen kan merke det tidlig. Ikke godt å si. Men da er det vel bare en uke til du kan ta testen da?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Eg har ikm 11juli:) So er 8 dagar til ein evt positiv test.
kaptein sabeltann Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Åååååå...så enkelt. Har bare aldri hørt det uttrykket før Men det kan jo bli spennende da.
kaptein sabeltann Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Er litt usikker. Da jeg merket det var jeg jo i uke 7, men da hadde jeg ått og kjent på det en stund også sa jeg til en veninne om jvordan jeg hadde det og da sa hun; du er gravid. Jeg hadde skikkelig vondt i brystene og sovnet når jeg såg på tv, og det gjør jeg ikke normalt sett. Og jeg var full av luft( hihihihihi) Men det er jo sikkert mange andre tegn andre har.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Eg føler meg rar, hadde veldig vondt i magen på mandag, har roa seg litt no. Har blitt større og brunere rundt brystvortene. Har fått utflod også, det pleier eg ikkje ha noko særleg av.
kaptein sabeltann Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Det blir spennede å ta testen da. Det er vistkomt noen tester på apoteket hvor du kan få resultetet 4 dager før neste mens. Mener det var det som stod på pakken. Lykke til uansett. Blir spennende å høre hvordan det går.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Er det? Eg tvilar på at eg er gravid, eg trur at kroppen tuller seg ja.
kaptein sabeltann Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Ja, jeg mener det CB som har det. Det hender jo det og. Også vist man vil noe, så føler man seg gjerne litt sånn som man vil at man skal føle seg. http://clearblue.no/colour_change.php#Når_kan_jeg klikk på denne linken. Det er om en graviditetstes.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Men skulle gjerne ha forstått dette her. Tar gjerne i mot andre råd.
3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Jeg vet ikke jeg, noen merker tidligere enn andre. Jeg selv har gått rundt med en følelse av at noe er annerledes, å trodd sånn innterst inne at jeg har vært gravid. Men har testa to ganger, å begge har vært negativ. Om jeg er gravid så er det velidg tidlig(min 5 uke og embryoet i sin 3 uke nå) så tror at om jeg er gravid så er det rett og slett for tidlig for meg å ta en test så drøyer den til neste uke selv om jeg har aldri så lyst nå. Jeg lager nok lite hcg i begynnelsen for med første så var jeg vel en 7-8 uker på vei om jeg ikke husker feil å da fikk jeg en veldig svak positiv test.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #19 Skrevet 2. juli 2008 Eg har som sagt aldri vore gravid. Eg får ikkje det her til å stemme...
3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 #20 Skrevet 2. juli 2008 Hva får du ikke til å stemme? Føler du at det er noe annerledes med kroppen din? Tror du at det kan ha klaffet denne gangen?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #21 Skrevet 2. juli 2008 Eg trur bare ikkje at eg kan merka da alt. Eg føler at noko er annleis ja. Eg trur faktisk det. Men eg tør ikkje håpa
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #23 Skrevet 2. juli 2008 Tusen takk. Men kva trur du? Med utgangspunkt i det eg skreiv tidligere.
3barnsmor? Skrevet 2. juli 2008 #24 Skrevet 2. juli 2008 det med brystvortene og utflod er jo ofte tegn da, hvordan vondt i magen har du hatt???
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #25 Skrevet 2. juli 2008 Da føles som mensensmerter, dei var sterke på mandag, er meir murringer eller stikkninger no. Har utflod ja. Og eg tenkte ikkje over det før eg såg puppene mine på tirsdag (trur det var tirsdag) Eg snakker om denne uka her altso.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå