miaminmia Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 vi har nettopp kjøpt oss gassgrill og da må vi jo ha gass også. vi kjøpte oss en 5kg med gass på esso til noe over 1200kr.Er det mye å betale? Synes det var litt dyrt. Noen son vet hva som er normalt å betale?
trippeltopp Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Tror det var det vi betalte og. Ihvertfall ikke langt unna. Mye å betale for noe man ikke kan se, gitt.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 vi betalte ca 600 kr for den store beholderen første gangen vi kjøpte. så syns 1200 var litt dyrt ja! vet det er stor forskjell ute å går på pris...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Ganske mye av de 1200 kr er vel pant? Sånn at når du trenger ny gassdunk, så leverer du den du nå har, og tar med deg en full en, og betaler....tja..mye mindre enn 1200 i hvertfall - alle de neste gangene du skal ha gass.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 vi kjøpte for første gang nå og da er det sånn pant ja.... så blir dyrere første gangen... tror vi kjøpte 20 kg og da koster det 250 kr å fylle den på igjen
trippeltopp Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Ja, sånn var det, ja...! vi har brukt den så lite, fordi grillen vår er føcket og begynner å brenne på håndtakene når vi bruker den..så dermed skjer det ytterst sjelden for ikke å blåse hele nabolaget i luften. Dermed har vi ikke fylt på den igjen, men det var egentlig veldig bra dere minnet meg på, for jeg hadde tenkt å bare kvitte meg med den når vi flytter, for så å kjøpe ny... Takk for påminner´n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå