Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en trolldress med uttakbart for, denne dressen blir vel som en vårdress uten foret

Vi brukte den i hele vinter uten for og med en tynn ulldress inni så ja jeg tror faktisk jeg kunne uten å helt vite hvilken dress det er anbefale den.

Kan mao kanskje brukes hele 1. året i barnehagen

Skrevet

HELT KLART JA!!!! har brukt den i 1 år nå og er kjempe fornøyd

Skrevet

Vi har Troll classic, den som en tar ut foret på.

Og JA jeg anbefaler den på det varmeste.

Trollungen fikk den til barnehagestarten i fjor, og vi har bruker den enda. Myk og god og ha på, lett og bevege seg i og helt genial i forhold til å regulere temperaturen. En plukker jo bare ut foret ;o)

Skrevet

Finnes nok ikke noen bedre dress synes jeg. Har også den med uttakbart for, og har kunnet bruke den fra høsten det ene året til våren året etter neste sesong. (altså over 1 1/2 år!) Og det uten at den er merkbart slitt.

Eneste er jo at den er dyr, men slipper da å ha en sommer og en vinterdress, så sånn sett er det ikke så ille. Foret kunne ha en tendens til å "henge" seg litt fast i ulltøyet, men det er ikke noe stort problem! De er foresten litt stor i str synes jeg.

Skrevet

Jeg anbefaler ihvertfall. Vår datter på 15 mnd bruker den i barnehagen nå. Vi har valgt den men da istedenfor regntøy som ofte kan bli for tungt for de små å bevege seg i. Kjempefornøyd både vi og barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...