Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Har nå siden søndag kommet helt blankt slim 1-2 ganger om dagen når jeg har vert på do, det må da være slimproppen? (har aldrig hatt slik slim før) har 8 dager til termin nå... noen erfaringer..?
På vei igjen? Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg og føler at utfloden min er forandret om det er utflod da, for i begynnelsen av svangerskapet så kom det alltid litt utflod på papiret men i lang tid nå så har det ikke kommet noe på papiret når jeg har tørket meg nedentil, men så de siste dagene på truseinnlegget så har det kommet litt slim som sitter seg oppå truseinnlegget. Har nettopp skiftet truseinnlegg og det har allerede kommet litt. Lurer litt på hva det kan være, for vanlig utflod trekker vel ned i truseinnlegget? Spiller jo egentlig ikke noe rolle for hva det kan være for min del for baby kommer når den er klar selv om i ventetiden er det litt spennende å se etter fødselstegn, selv om jeg vet det kan ta lang tid fra den går til det blir fødsel For min del må lillejenten være inne litt til, men trenger ikke gå til uke 40 Kan jeg spørre hvordan ditt slim er? Føler mitt er litt gult tror jeg .... og virker litt tykt...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 hehe...sant som du sier, spennende og se etter fødsels tegn det er helt blank litt tykt på en måte, det er ikke utflod for jeg har aldrig sett slik før..bruker ikke truseinnlegg for jeg har ikke vert plaget m utflod, så om det "trekker inn" vet jeg ikke, men dette er så pass seigt at det tror jeg ikke det villet gjort.
Hikken Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Jepp. Metseparten av den kom over flere dager, så ut som hvitt/gylt snørr. Så kom resten i går, da var det en skikkelig klump med litt blodspor i. (delikat, i know..)
På vei igjen? Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har hatt litt gult slim som jeg vil kalle det de siste dagene, men er jo ikke sikker. Pluss det har vært noe helt blanke små klumper som jeg tror minner om gelatin men vet ikke helt hvordan gelatin ser ut... Ved min første fødsel gikk slimproppen samtidig som vannet gikk og da var det helt blank og klar fint slim som kom ut, ikke som noe klump...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Er ikke godt å si m denne slimproppen, er jo så forskjellig fra person til person, men jeg hadde den oppfattningen at når den kom så kom hele greiea i ett...? er jo 5 dagen min nå.... hvor my slim kan d egentlig være..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå