Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hadde spor at eggehvite i urinen på svangerskapskontrollen i går. Jordmor sa at jeg måtte regne med å ha det resten av svangerskapet, er 32+2 i dag. Er det normalt altså?
Edelweis Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 jeg var på kontroll i går, er 36+5 jeg da. hadde +1 i spor på eggehvite i urinen. legen mente jeg måtte komme inn neste uke for en ny sjekk. blodtrykket mitt var fint da, så det var ikke noe skummelt, men de måtte følge opp mente han. men fikk ikke høre noe om at jeg kom til å ha det resten av svangerskapet, det tror jeg ikke er tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå