Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hadde spor at eggehvite i urinen på svangerskapskontrollen i går. Jordmor sa at jeg måtte regne med å ha det resten av svangerskapet, er 32+2 i dag. Er det normalt altså?
NormaJean Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 har det jeg også. så lenge det ikke skilles ut mer (dvs at den viser +1, 2 eller 3 på stix) og du ikke får høyt blodtrykk eller ødemer så burde det være greit (eggehvite=protein) jordmoren kommer til å passe på dette:) man får ofte spor av diverse i urinen mens man er gravid. viktig å huske å vaske seg nedentil før man tisser i koppen da man kan dra med litt forurensning (utflod). dette vil også kunne gi litt falskt utslag på urinprøven.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 jeg har hatt de lenge og er ikke gravid ennå.. de sier de har noe med nyrene å gjøre... (jeg har nyrestein.)..men eggehviten har ikke noe med steinen å gjøre... ville bare nevne de.. at de ikke er uvanlig liksom......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå