kaptein sabeltann Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har brukt en sånn clearblue monitor, og 3 dager etter at den var på øverste nivå (mest fruktbar) fikk jeg blødninger. Blødingene kom ca 10 dager etter første dag i siste mens. Og blødnigene har vart en uke no, og det er ikke som en vanlig mens. Har ikke vondt og det er litt annen farge på det. Noen som har hatt lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå