ana baroma Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 på fingrene!! erjo helt handicappa her jeg sitter med fingern i vann... har ikke aloe vera, er det andre ting som er lurt å bruke? desperat nå...
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det sal være rennende litt lunket vann i 20 min.
Fiona- Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Smør skal faktisk fungere ganske bra mente ex'n. Har ikke prøvd det selv, men det er vel forsøket verdt. Jo mere "smør" jo bedre - altså ikke brelett f.eks
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Ja rennende vann er veldig viktig det... Skal være ca 37,5 grader...
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Eggehvite har jeg hørt. Men det beste er å dyppe dem i vann. Stakkars, sånt er vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå