Gå til innhold

jeg har brent meg:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

på fingrene!! erjo helt handicappa her jeg sitter med fingern i vann... har ikke aloe vera, er det andre ting som er lurt å bruke? desperat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sal være rennende litt lunket vann i 20 min.

Skrevet

Smør skal faktisk fungere ganske bra mente ex'n.

Har ikke prøvd det selv, men det er vel forsøket verdt. Jo mere "smør" jo bedre - altså ikke brelett f.eks

Skrevet

Ja rennende vann er veldig viktig det... Skal være ca 37,5 grader...

Skrevet

Eggehvite har jeg hørt.

 

Men det beste er å dyppe dem i vann. Stakkars, sånt er vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...