Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Vi får ikke lov til å komme med velmene råd der inne lenger eller starte reele tråder fordet at da oppfattes vi som "kranglete". Så da må jeg vel holde meg her inne da.....Blææææ!!!! å ble den sure fitta ennda surere!!!!!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Herregud, 2006, du skriver som ei åndssvak ku på speed med juret i skvis. Lær deg norsk, du.
Aylinah Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Ja,ikke minst ) Og det er ikke rent lite skal jeg si deg *lehøyt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå