Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg ikke gjør stort annet....jeg rydder hele dagen lang.

Lurer på om det er jeg som må ha alt perfekt - eller om jeg har en svært rotet familie? Er ikke sååååå mye leker, men det skal jo ryddes i klær, på kjøkkenet, stuen....osv.osv.

Noen andre som føler de rydder mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder ikke mye, nei. Har ikke behov for å ha det strøkent rundt meg, bortkastet energi.

Skrevet

Er som blond jeg. Rydder minimalt og tåler litt rot og hybelkaniner :-)

Skrevet

Rydder egentlig veldig lite hjemme, har faktisk annet å bruke min dyrebare fritid på!!! (selv om det blir vanvittig mye rot av 5 barn).

Av og til derimot får jeg en vanvittig ryddetrang (egentlig veldig skjelden), og da blir jeg Nazimamma fra helvete, for da MÅ alle være med=)

Skrevet

Å rydde etter unger er som å måke i snøstorm:D:D

Skrevet

samme som blond her gitt.. det er sjauing når en får besøk eller når det blir for ille!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg gjorde.. nå overser jeg det bare, og bruker sovetiden til minsten her! Funker det og!

Men jeg var som deg...eller, er vel litt enda... Måtte ha det ryddig HELE tiden.. slitsomt når ingen andre føler samme behovet!

Skrevet

Rydder og vasker klær

Rydder og vasker klær

Rydder og vasker klær

Rydder og vasker klær

Rydder og vasker klær

I ett banka kjør...

Skjønner ikke hvem det er som kommer hit og skitner til alle klærne våre!! For ikke å snakke om håndklærne og vaskedukene.

Skrevet

Jeg rydder og legger på plass mens de "roter".

De kommer hjem og legger fra seg. Ofte ligger søpla -sann som papir- igjen på kjøkkenbenken også.

Jeg takler det bare ikke. Hater rot og støv. Hos meg har alt sin plass, og det er er grunn til at den er nettopp der den er!!

Enkelte dager drømmer jeg om å være singel.....

Har roet meg litt ned nå da. Makter det ikke like mye som før. Da vi bare hadde et barn. Lekene var så få at jeg kunne legge de i kassen sin hver kveld da. Nå er det leker og barnestuff overalt.

Mannen har sitt på samme måte - er som leker det og..... Bilstoff og bilgreier.

Skrevet

Rydding og vasking er nesten det eneste meg og mannen min krangler om.....jeg MÅ ha det ryddig og 'perfect' rundt meg 24/7 ellers så klarer ikke jeg å slappe av!!! Irriterer mannen min noe j... men det driter jeg i, for det er viktigere for meg å ha det ryddig! Uff jeg vet at jeg har et problem men pytt pytt...nobody's perfect!!!! Og jeg synes ikke det er den verste tingen man kan være....Ryddig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...