Gå til innhold

hva synes dere om navnet Amanda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig, tror jeg vil bruke det om neste blir jente :)

Skrevet

Kjempefint, og vi ville brukt det selv på vår jente. Men så bor vi i Haugesund og fikk så mange kommentarer på navnevalget, at vi like greit gikk for et annet navn.

Skrevet

hehe, ja det var faktisk en venninne av meg som også sa "Amanda prisen??" da jeg sa at vi hadde tenkt på dette navnet. hehe. jeg synes det er så fint så det blir nok det om det blir jente.

hi

Skrevet

Kjempefint. Førstemann skulle hete det, men han ble gutt og da måtte vi jo bruke guttenavnet vi hadde klart. Så skulle nestemann hete det, men han ble jammen en gutt han også..... Så da måtte nesten han få et guttenavn og:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...