nickiii Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 når man ikke vet sist mens dato og har veldig uregelmessige menstrasjoner? hadde plutselig to streker idag..helt uforberedt og lite planlagt..;p
nickiii Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 ja,får bestille meg en privat ul tror jeg.. har på følelsen av at jeg faktisk er ganske langt på vei også.. merkelig hvor mye man glemmer fra sist graviditet,mener da at det tok sin tid før magen kom,men den er her allerede.. litt av en overraskelse,men det er da bare en ting å gjøre: GLEDE SEG=))
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 gratulerer så mye!!! Er så gøy å lese om folk som er gravide. Gleder meg sånn til jeg kan skrive en tråd her inne om det samme....
nickiii Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 ja,dette kom virkelig som e bombe på oss.. dattern min er 13mnd og jeg har søkt skole til høsten..men men.. har ikke jobbet siden jeg ble gravid første gang for snart 2år siden..så er litt usikker på hvordan man kan gjøre det økonomisk..pappaen har heldigvis god inntekt=)
Fire småtroll Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Oi, jeg er i akkurat samme situasjon, helt likt! Jenta mi er 13 mnd og jeg testet positivt på søndag, helt uten at det var planlagt, litt i sjokk enda... Aner ikke hvor langt jeg er på vei, men tipper at det er mellom 6 og 8 uker. Ringte til en gynekolog jeg da, han kunne ta UL og se hvor langt jeg var på vei, helt gratis, jeg kunne fortsette å ta alle kontrollene hele svangerskapet hos han også om jeg ville. Kanskje jeg gjør det, er ikke helt fornøyd med fastlegen min, og hos gynekologen kan det jo bli flere tyvtittinger inn til den lille ;-) Har begynt å glede oss vi nå, blir fint å få enda en liten baby, selv om det blir ganske tett mellom dem.
nickiii Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 gratulerer!! er jo ganske spennende,å plutselig skulle bli småbarnsfamilie..men dette greier vi nok heelt fint=) det eneste minuset her i huset,er at jeg har ikke jobbet på snart 2år,så tror vi kan få det litt "knagert" økonomisk sett.. og utdanninga får bare bli lagt på is en stund. Hadde du regelmessig menstrasjon i forkant? jeg tror jeg har 47dagers syklus,så kan kansje være ett par mnd på vei allerede..=)
Fire småtroll Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Nei, jeg har bare hatt en liten blødning etter at jeg sluttet å amme jeg, og den var rundt pinse, i midten av mai, så eggeløsningen kan jo ha vært når som helst etter det.... Blir veldig spennende å se, skal på UL 22.juli, da skal den lille uansett være så stor at hjertet slår og den spreller rundt, blir gøy! Tror selv det blir en februar-unge da :-) Lykke til videre du også da, merker selv jeg ser på andre gravide med skrekkblandet fryd nå, er jo såpass kort siden sist at jeg husker både hvor koselig og hvor slitsomt det er å være høygravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå