Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 For en uke siden var jeg hos gynekolog og hadde innvendig ultralyd. Han sa jeg kunne forvente eggløsning om ei uke, altså nå rundt onsdag/torsdag en gang... har testet med eggløsningstester siden søndag uten at den er blitt positiv.. Følte selv jeg hadde el i helgen for da var det masse slim, men har liksom avfeid det siden gynekologen sa rundt torsdag denne uken. Kan han ha tatt feil?? Kan man stole på eggløsningstester??Erfaringer mottas med takk
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg lurer på det samme. Jeg har testet meg i hele perioden (fordi jeg nettopp har sluttet på p-piller etter 13,5 år). I går fikk jeg el-slim, noe jeg også hadde i dag, men fikk ikke noe pos. el-test hverken i går eller i dag. Leste et sted om en som hadde el-slim i 3-4 dager før el, så det er jo håp når mannen kommer hjem på lørdag.... Eller???? Noen andre som har erfaring med el-slim? (Huff, dette ble visst litt guffent...:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå