Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 jeg titter innom i ny og ne, men blir liksom litt rart nå når du er borte her er alt bra, akkurat ferdig med mens og veldig glad for det. ble et skikkelig hormontroll og fikk meg en liten psykisk nedtur etter sa'n. men nå er humøret på plass igjen og sommeren skal nytes og baby ønskene ligge vekk.. er nok best for alle mann her hehe.. men er fortsatt uten prevansjon, så det som skjer det skjer hvordan er formen din? kan tenke meg det er litt sjokkartet å ha en spire i magen så fort håper den sitter godt og at magen vokser jevnt og trutt utover høsten ))))) klem
Mayken Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Så fint at du har fått normal syklus igjen da snuppa. Kos deg masse i sommer og bare ta det med ro. satser på at du kommer etter til høsten en gang;) Her rakk ikke sjokket å legge seg en gang før det bar avsted til sykehus med meg. Snuppa smittet meg med en virusinfeksjon. Ble syk og dårlig, mistet matlysten, fikk ikke i meg nok mat og drikke og vips, der var jeg innlagt med intravenøs igjen. Er 5+2 i dag og vært til kontroll hos lege, er sykemeldt 1 mnd i første omgang, men han regner ikke med at jeg får jobbe noe særlig de neste mnd. Ser ut til at jeg må igjennom det samme som sist, kvalme, vektnedgang osv. Men har heldigvis blitt tatt tak i før jeg har begynt å kaste opp da. Så får bare krysse fingrene og håpe på at alt går bra. Skulle jeg være uheldig og miste, vet jeg rett og slett ikke om jeg er sterk nok til å prøve på nytt, når jeg vet hva jeg går til. Hvordan er ryggen din da? Er den helt bra igjen?
Mayken Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 tenkte jeg skulle forsøke å sende deg en pm, lettere å holde kontakt da, men det går ikke:(
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 så kjedelig at du både ble syk og dårlig.. får håpe alt går bra så du slipper å vurdere om du vil gå gjennom det igjen eller ikke merket før min sa at jeg nok også blir like dårlig som sist, men har heldigvis litt å tære på, så er ikke noe farlig om jeg mister litt kilo i starten ... jeg tror nok jeg ser deg på bim i løpet av høsten ja, blir spennende )) ryggen er bedre,er delvis sykemeldt for jeg fikk meg en liten knekk etter sa'n nå når mensen og hormoenen kom, men det er bedre nå og jeg får masse støtte fra sambo ))) så med litt ekstra hvile så er nok ryggen tipp topp i løpet av sommeren ))) prøv å legg meg til som venn, kanskje du får sendt pm da, jeg har ikke full innboks.... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå