Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten min på 6 uker vil ikke ta smokk. Flaske går som bare det.

At han har et stort suttebehov er det ingen tvil om.

Prøvde NUK sine smokker (de som går opp i ganen) samt en sånn nyfødtsmokk fra apoteket (husker ikke merket). Han holder de i munnen en kort stund, eller hvis jeg holder smokken fast, men han blir fort irritert.

Vi venta i de anbefalte tre ukene til amminga satt før første forsøk, og har prøvd jevnlig siden.

Noen tips???

Er litt desperat, da jeg har en på gutt 16 måneder fra før av og jeg ikke har verken tid eller lyst til å bruke puppen min som smokk..

Takknemlig for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd en som heter "trøst"?

Tulla mi bruker den og den sitter som et skudd.Vi har vel prøvd 7-8 ulike typer før vi endelig fant en som satt uten at vi måtte holde på den..

fikk bestilt denne hos akgrieg.no

:-)

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne "trøst"? har jeg ikke hørt om før

Skrevet

"Trøst" smokken som nevnt over her er helt genial! Vi slet også med å få datteren vår til å ta smokk, hun tok NUK ganske greit, men slapp den veldig fort. Trøst er helt rund (kule smokk), og sitter som et skudd;)

Skrevet

Vi bruker Mam smokk og er fornøyd med det. Vet også andre barn som kun tar disse smukkene

Skrevet

Mam her også. Nuk var ikke så populære..

Skrevet

Takk for gode tips! :) Tar gjerne i mot fler.

Tenkte jeg bare skulle legge til at Engler og Cowboyer selger Trøst-smokker, i allefall den på Gjøvik. Tror kanskje på om Rudo også gjør det, men er ikke sikker.

I dag blir det smokkshopping til den store gullmedaljen!

SKAL finne en smokk han liker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...