Gå til innhold

Burde jeg ringe føden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt feber (ikke sånn veldig høy) siden i går, røde prikker på kroppen (20-25 stk), lillegutt er ikke så aktiv, ikke matlyst! Er veldig bekymret!

Burde jeg ring eller skal jeg vente å se det ann???

Takk for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt.

Hvis du er bekymret er det alltid en grunn til å ringe.

Om så bare for å få en sparkeprøve.

Skrevet

ikke tvil på deg selv hvis du er bekymret..ring..bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

lykke til:)

Skrevet

hvordan gikk det?

Har du ringt?

Skrevet

ring ring ring. Er du i det minste tvil om noe som helst, så ring føden!! jeg holdt åp å la være å ringe en gang, men mor mi overtalte meg. hadde jeg ikke gjort det, ville sønnen min vært dødfødt:( så er glad jeg ringte!! :)

Skrevet

har du fått påvist antistoffer i blodet mot røde hunder i svangerskapet? har du hatt vannkopper før?

Jeg ville ringt med en eneste gang! Hvis det er røde hunder / vannkopper kan det være farlig for babyen... vet ikke hvor langt du er på vei, men er du over i 3. trimester er risikoen minimal for at babyen påvirkes av sykd.

Skrevet

enig med dem over her - ring!!!

Jeg ble overtalt til å ringe i siste liten forrige sv skap - hadde så mye kynnere og var dårlig, jeg holdt til og med på å snu når jeg var på trappa på sykehuset.... tenkte det var dumt å plage dem med så lite,,,

Men det var da rier jeg hadde - i uke 23.... så jeg kom inn med 1 cm åpning, og regelmessige rier med 10 min mellomrom.... hadde jeg ikke kommet når jeg gjorde kunne det gått riktig galt...

Stol på din egen magefølelse, og vær sikker på at dem ser det ikke som noen plage - deres jobb er å undersøke og berolige oss vordende mødre når vi føler noe er "feil"

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:D

Jeg tok motet til meg og ringte, men fikke til svar at jeg skulle ringe legevakten! Fikk time der og sa de at jeg hadde fått loppesitikk og at jeg hadde influensa!:( Jippi, moro med feber og nærmere 30 grader ute pluss det KLØR!

Men jeg fikk et svar og det var godt. De undersøkte ikke noe i forhold til babyen annet enn at babyen ogslå blei litt slått ut siden jeg også var det. Har vært litt mer aktivitet i magen i dag. Men det begynner å bli trangt nå så ikke så rart det er litt stillere inne der. Er i uke 34.

Klem;)

Skrevet

så farlig var det å ringe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...