Gå til innhold

Hvor vonde er egentlig rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 nå. Jeg har masse murringer i både ryggen og magen, og det gjør jo vondt, men liksom ikke "nok" vondt til at jeg tror det er rier. Ikke er de særlig regelmessige heller. Jeg synes det er vanskelig å vite om det bare er vonde kynnere eller om det kan være maserier eller ordentlige rier...hvor vonde skal de være?

Ja...jeg er førstegangsfødende;-) Jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nå 2,5 år siden jeg fødte og jeg husker at jeg lurte på det samme. Men når de kom var jeg heller ikke i tvil selv om de i førsten ikke var så ille vonde. Ta tiden til hjelp, begynner de å bli regelmessige og vondere etter hvert er det nok ekte rier.

Mine begynte på natta kl 04.00 og jeg gikk med de hele dagen og kvelden. Når det nærmet seg midnatt begynte jeg å undre over om det var falske rier så jeg tok to paracet og satte meg i badekaret. Hadde fått tips om dette og at om de forsvant etter paracet/bad var det falske, ble de værre var de ekte.

Mine ble værre men vi dro ikke inn på sykehuset før klokka 06.00 (altså 26 timer etter de startet). Jenta var ute kl 13.51 så de værste riene holdt på fra 10.00 til 13.50....

Skrevet

Tro du meg - når riene kommer så er du ikke mer i tvil - da vet du at det er rier og hverken kynnere eller noe annet.

Og JA - det er faen så vondt.

Skrevet

Hei.

Riene mine begynte i det små. Var likevel ikke i tvil om at det var rier. Jeg syntes der å da at det var veldig vondt, men lite visste jeg da. Smerten ble verre og verre så jeg ble "vant" til det etterhvert.

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Det er nok bare veldig sterke kynnere jeg har nå. Jeg går bare og venter på at riene skal komme, det er nesten så jeg gleder meg til de kommer, for da er det liksom igang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...