Gå til innhold

Hvor har dere:

Anbefalte innlegg

Skrevet

dataene deres? og er dte bærbar eller stasjonær? :)

Bare lurer for er mange nick jeg kjenner igjen. og mange er her ofte.. :) Tid får der etid til og være her? Hehe.. :)

Jeg har laptop. enten har jeg den med i sofaen eller så har jeg den på kjøkkenbordet. :) Er innom ibalnt når minstemann sover og ingen andre folk eller huset krever oppmerksomhet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min står EGENTLIG på hjørnebordet i stua, men ligger oftere i sofan.

Akkurat nå ligger det 3 "lapper" på stuebordet, skoleferie og det er jo såååå kjedeoig å sitte på romma sine.

Skrevet

Hehe.. :) det skjønner jeg egentlig.. :)

Skrevet

min ligger som regel i stua når den ikke er med meg på jobb:) Ungene ser på Kaptein Sabeltann akkurat nå, men snart er det natta:)

Skrevet

Min ligger i stuen akkurat nå :) har egentlig plass i et skap, men den er stort sett i bruk om dagen så den får ligge fremme hehehe.. Er sykemeldt så det er ikke så mye annet enn pc og sofa jeg orker..

Skrevet

Jeg og samboeren min har begge pcene våre på soverommet vårt.

Så her sitter vi hele kveldene, kan vell tryggt si at det er her vi bruker mest tid, på rommet.

Skrevet

De er stort sett i stua. Men de er jo bærbare og kan være overalt om de må:)

Skrevet

Den er med meg overalt. Har den på kontoret når eg lese, i senga når eg kviler (aleine), på kjøkkenbordet, som står mellom stua og kjøkkenet. Så har eg hatt den med meg på badet når eg har tatt eit bad, men då dibba eg ikkje, men såg X-files.

Skrevet

den står stortsett i hjørnet på armlenene til sofaen, eller når den innimellom er satt bort står den i kroken ved siden av blad kurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...