keeysha Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jenta mi er 8 mnder, og kaster ofte opp omtrent hele grøtmåltidet spesielt om kvelden.. Noen som har opplevd det samme?? Hun er så liten og spe også.. redd hun ikke legger på seg nok!
keeysha Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 oh no.. men hun har ikke gjort det hele tiden da! Mest nå i det siste.. men er jo tørrmelk i grøten.. takk for tipset!!
saftis Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Det gjorde min sønn også da han var omtrent 6-7 mnd. Det var melkeallergi, han reagerte kraftig på mme også. Nå er han 3 år og tåler melk, bortsett fra at han får litt utslett av for store mengder. Snakk med legen din så får du henvisning til utredning.
keeysha Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Hva måtte du gi istedenfor da? fins det grøt uten melk?
saftis Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Du kan koke din egen grøt. På helsekost får du kjøpt risgrøt, hirsegrøt, mais og fullkornsgrøt. De kokes på vann og inneholder ikke melkepulver. Evnt kan du tilsette litt morsmelk.
keeysha Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 Da må jeg en tur på helsekost i morgen jeg da. Får prøve det og i tillegg bestille en legetime:) Takk for svar! Meget mye klokere nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå