Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/532267 Kattemora har tatt dem ut av kassen vi lagde, og lagt dem bakerst i et hjørne under senga, så det var ikke enkelt å ta bilde. De ble født i går kveld. De kravler oppå hverandre for å få mat, og stakkars pusen ser nesten frustrert ut over alle de små som skal ha pupp.Aner ikke hvor mange pupper en kattepus har, men det ser rimelig fullt ut foran matfatet...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Så utrolig søte Elsker katter men er veldig allergisk mot dem. Lykke til med ni av de små nøstene. det kan bli livlig!
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Ja. om noen uker tenker jeg at vi ordner noe på terassen for dem. Et stort bur av noe slag, som ugl@ snakket om med sine. Jeg har allerede fått "gitt bort" 3 av dem! =o)
Bruble Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Så skjønne!!! Hadde du bodd nærmere hadde jeg adoptert 2 av de:)
Bruble Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 oj, det vakke lett du, er jo like skjønne alle sammen! Muligens av de som har samme farge som mora, siden de skal bo på en gård:)
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 Så dumt at du bor for langt unna, da =o/ Vi skal ta bilder av dem når de blir større, og henge opp lapp på kirkeveggen. Gutten min, som er på Island, skulle få beholde 2 stykker for faren sin, for han flytter hit etter sommeren. Så det var jo koselig .
Bruble Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Du finner sikkert noen gode hjem til de søte små pusetattene:) Får nok finne noen som bor litt nærmere ja:)
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2008 Hvis flere vil se. Dessuten, hvor mange pupper har en katt? Ser ut som om det kan være bare 8...alltid 1 som ikke får komme til..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Grattis som kattebestemor. =) De har åtte patter ja, så du får følge med at ikke det blir samme kattunge som blir til overs hele tiden.
viktorogmilla Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Så søte, gratulerer! Trodde det var noen som hadde fått ni menneskebarn jeg da jeg så overskriften. Var litt godt å oppdage at det var kattepuser:) Fin kattemamma du har også forresten:)
mamman til to gutter Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Aner ikke hvor mange pupper katter har, men hvis jeg ikke husker feil, så har hunder 10, men de to fremste er ofte mer eller mindre tomme mens det er mest i de bakerste. Pass på at det ikke er den samme ungen som ikke får komme til hele tiden og hjelp evt til med flaske og kattemme. (og samboeren min lurte på om jeg mente at vi skulle ha dem når jeg viste dem til han og virket fornøyd når jeg sa de bor i usa...;-) )
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2008 Ja, menn liker visst ikke så godt katter. Er vel at de er så uavhengige. ;o) 3 av dem er prikk lik mammaen sin. De andre 6 ligner mistenkelig på naboens katt...hm, kanskje jeg skal søke kattebidrag!hehe
melkekua™ Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Så søte nurk da ) Hadde med glede tatt imot 2 eller 3, men siden gubben er allergisk går det ikke. De hadde gjort seg bra her på gården )
Northernlights Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. juli 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/532497 der er to av dem (må ta bilde av dem hver dag..) ;o) Nå er de 4 dager gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå