Gå til innhold

Camilla ble bitt hos dagmamman i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var lillegutten til dagmamman som var "synderen". Hun har nå to fine tannradmerker på den ene armen sin stakkar.

Men det er vel ikke farlig så lenge huden ikke er punktert?

dakar lille vennen min.....heldigvis kost seg masse etterpå da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det kan gå brutalt for seg med disse små! Etter hva jeg har skjønt så er det ikke helt uvanlig på en småbarnsavdeling. Kanskje det er en territorie-greie, ikke vet jeg. Kan ikke tenke meg at det er farlig, så lenge Camilla er glad så er nok alt bare bra :-)

Skrevet

Det er noen "bitere" i barnehagen til Sebastian, og han har mer enn en gang kommet hjem med bitemerker. De som jobber der er klar over det og både de og foreldrene jobber med å få de til å slutte, men hvis noen først gjør det så sprer det seg fort blant de små. Sebastian kan også bite, men han biter kun meg (heldigvis?:/), og gjerne da hvis han er frustrert eller sint.

Det jeg har blitt fortalt er at hvis det ikke går hull på skinnet så er det ikke farlig.

Håper dagmammaen og foreldrene får ryddet opp i bitingen så lillesnuppa slipper flere vonde merker.

Skrevet

Huff, stakkars liten. Det går hardt for seg skjønner jeg.

Håper det går bra med henne.

Skrevet

Hmm, ja det går hardt for seg med de små. Vi har heldigvis sluppet unna enda.

Men hun har begynt å bite meg litt av og til. Beit meg skikkelig hardt i tåa her om dagen, he he. Var så vondt at jeg skreik til og da ble hun ganske forskrekka. Skarpe tenner de har disse små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...