Gå til innhold

Må maserier være vonde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan de være som harde kynnere som ender i litt menssmerter/vondt nederst i magen, ryggen og lysken?...

Har hatt dette ganske regelmessig de siste 3 timene, nemlig... Over/under 10 min mellom hver. Noen som vet/har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine maserier var iallefall dritvonde forrige svangerskap!! Denne gangen tror jeg bare at jeg har hatt veldig ubehagelige/litt vonde kynnere... Jeg har ofte kynnere som kommer regelmessig i noen timer, men vil ikke kalle dem maserier....

Kan jo også være en mulighet for at det er veldig svake rier du har? :)

Lykke til! =)

(Gi beskjed om det blir verre! ;p )

Skrevet

Er vel bare ønsketenkning, men det hadde vært fantastisk om det hadde vært rier... Tenk å ville ha såå vondt? ;)

Skrevet

hmm... høres ut som du kanskje har litt mase eller modningsrier.... Jeg har hatt endel av det visstnok, murringer som sitter i ryggen, hoftene, lårene... og ned i lysken.. JM og lege mener det kunne være modningsrier, fordi jeg har 2cm åpning og er god og moden down there, så det er jo bra!.... men har hatt det et par uker jeg da...

Er nok uansett ett godt tegn for deg!!!!

Håper du har rier da:)

Skrevet

Nå begynner det faktisk å stramme litt ekstra i korsryggen og lysken også, ikke direkte vondt og ikke regelmessig, men hardere og annerledes enn tidligere i dag... Håpe, håpe... Men våkner nok med baby på innsiden i morgen tidlig...

God natt alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...