Gå til innhold

Apropos den j.... nabo'n!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti svarte!

Vi har ei sånn bizzi nabo-kone som forpester utekosen nå om sommer'n med å hyle og skrike til ungene sine. Morgen som kveld! Hun står bare på verandaen og skriker og kjefter. Det høres til og med ut som om hun kjefter når hun ber de komme inn til middag -noe som er helt feil å si, for de spiser ute på verandaen og der fortsetter ulydene.

Kan man ringe politiet for sånn støy og eller;-)?

Det hadde vært sinnsykt morsomt om de hadde dukket opp på døren hennes, hahaha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig informativt, Spira!

Skrevet

Prøv! Kall det husbråk! ;) I så fall har du underholdning... Mulig du skal ringe barnevernet også? :) hehehe

Skrevet

Hahahaaa, ja ikke sant!? Eller jeg kan gå ned til henne en dag iført hørselsvern, og gi ungene hennes hvert sitt par også. Kanskje hun tar hintet ;-).

Jævla støyforurenser -og så i disse miljøbevisste tider!

Skrevet

Først er det vel greitt å gå å si ifra selv? Du kan si: Kan du roe deg litt ned og ikke skrike slik, du forpester utekosen min.

Altså veldig enkelt, ble det for enkelt? Lykke til

Skrevet

Jada, jada -jeg skal nok gjøre det. Men da begynner hun vel ratt å skrike til meg og, og det vet jeg rett og slett ikke om trommehinnene mine tåler;-)

Skrevet

Neida. Ring politiet. Tror det er det beste!!! Naboen til svigermor sitter å følger med når vi kommer på besøk å løper ut på terrassen å kjederøyker for å plage oss litt.... Tenkte å hive bort noe røykeplaster neste gang vi er der. Kan man klage på at hun forpester nabolaget pga det tror du :-D ???

Skrevet

Jadda, helt klart! Ring politiet!

Ærlig talt, kjederøykende nysgjerrigpetra -hun er det bare å få kasta bak lås og slå;-).

Skrevet

Glimrende!!! Da avtaler jeg grillbesøk hos svigers i helgen. Skal vi nok få unna mye rask i nabolaget der ;)

Lykke til med skrikehøna!!! Kan jo begynne forsiktig med sov i ro propper til barna hennes!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...