melkekua™ Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hei! Nå har jeg kjøpt inn alle ingrediensene til kaka ) Så nå skal det bli lørdagsgodteri på meg til lørdag. Skal gi deg tilbakemelding etter inntak )
Alba44 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Heisann ;o) Hehe....ja, da er det bare å sette i gang med baking. Håper du blir fornøyd! Husk; rett fra kjøleskapet så er bitene harde, så pass på tennene. Gleder meg til å høre om resultatet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå