Expat Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Av at dette "allsang på grensen" greiene som kommer i morgen på TV? Run awayyyyyyy... eeee Vi lo av dette da vi bodde i Tyskland og kalte det "synging i skogen". Nå kommer det hiiiiiiit, hyyyyl!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg synes det programmet er helt fryktelig.. Orker det bare ikke, men nå synes jeg det er usedvanlig få gode norske underhodlningsprogram også da.
dama Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 jotakk, generalprøver og soundcheck så det holder.. synes nesten at jeg hørte jahn teigen i sta...
Expat Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Stakkars deg! Hvorfor kommer det så mye folk på de tingene der?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Synes det er kjempekoselig jeg. Får ikke neller idet hele tatt. Og der har jeg mange med meg, siden det alltid er utsolgt der er det vel populært.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Hæ, må man betale?? Trodde sånne tv-sendte show var gratis jeg?Jeg liker Jahn Teigen da :-) Han var jo kjempepop da jeg var barn
*Andreapus* Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Hehe, syns heller ikke noe om det, er jo så kjedelig.. Men det er de fleste norske underholdningsprogrammene på tv2..
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Hver sin smak....ikke noe for meg det der i hvertfall....men tudeligvis så er det endel som har sansen...det var jo i fjor sommer også...to år på rad lukter sukess og seere...
Leirha Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Jeg ser jo ikke på tv, sitter nå mest her...Så jeg vet ikke hva det er, men det høres ikke ut som om jeg går glipp av noe der nei.
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Sånn über-folkelig tv-underholdning får jeg helt krupp av! Skal man liksom sitte i stua og synge med også eller?? Iiiiiiii!!!!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Jeg elsker det og gleeeder meg til å se det hver torsdag=)
Me & Ne Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Jeg liker IKKE kathrine moholt! men programmet ellers er ok.. hun tror hun er carola,og digger seg selv..
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Synes det er kjempekoselig jeg!!)) Skulle egentlig vært der idag vi.. Koster 75,- og er jo mange fine artister og da. Idag kommer Maria Haukaas Storeng, dde og Jahn Teigen tror jeg det var. Har flere venner som er der med barna idag. Flott er det på festningen, masse glade mennesker og musikk! Sol og sommer:o) Nydelig!
cherry coke Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Jeg tåler det ikke, tror jeg er allergisk! Synes det programmet er ekstremt dårlig og harry....Mon tro om det kan ha noe med programlederene å gjøre?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå