storebror og junibaby=) Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 hadde dere reagert på om noen hadde nesten lik farge på kjolen som dere? fått et spm nå.den er i samme fargetone,men er jo helt annerledes ellers da,Den er knekort(nedenfor knærne)og litt mere sommerlig....vet liksom ikke hva jeg synes,greit på en måte men....
twoboys & a girl Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Sikkert helt greit. Så lenge ingen overgår bruden.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 jeg hadde ikke brydde meg så lenge gjestene ikke gikk i brudekjole:)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Jeg hadde ikke brydd meg. Ihvertfall ikke når kjolen ikke går helt ned til bakken. I mitt bryllup dukket en tante opp i samme hvitfarge som meg på kjolen (en lett sommerkjole) og jeg la ikke merke til det før noen kommenterte det når vi så på bildene en stund etter.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jeg klarer bare ikke begripe hvorfor enkelte har så vanskelig for å unngå hvitt, krem, og alle andre farger som er tilsvarende fargen i brudekjolen? Hva er problemet egentlig? Det finnes nokså mange andre farger å velge i.. Var i et bryllup i mai hvor en dame kom i helt hvitt og tiara.. Jeg forstår meg rett og slett ikke på sånt.
Liten på jord, stor i ord Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Må le av innlegget til Teline. Verste jeg har hørt!
storebror og junibaby=) Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 hehe,nå har jeg ihvertfall sagt i fra at det er greit å bruke den=)
Libido- Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Synes ingen bør ha lik farge som bruden. Jeg hadde sagt nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå