Gå til innhold

ang.brudekjole,og kjoler til gjestene,,,,


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere reagert på om noen hadde nesten lik farge på kjolen som dere?

fått et spm nå.den er i samme fargetone,men er jo helt annerledes ellers da,Den er knekort(nedenfor knærne)og litt mere sommerlig....vet liksom ikke hva jeg synes,greit på en måte men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert helt greit. Så lenge ingen overgår bruden.

Skrevet

jeg hadde ikke brydde meg så lenge gjestene ikke gikk i brudekjole:)

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Ihvertfall ikke når kjolen ikke går helt ned til bakken. I mitt bryllup dukket en tante opp i samme hvitfarge som meg på kjolen (en lett sommerkjole) og jeg la ikke merke til det før noen kommenterte det når vi så på bildene en stund etter.

Skrevet

Jeg klarer bare ikke begripe hvorfor enkelte har så vanskelig for å unngå hvitt, krem, og alle andre farger som er tilsvarende fargen i brudekjolen? Hva er problemet egentlig? Det finnes nokså mange andre farger å velge i..

 

Var i et bryllup i mai hvor en dame kom i helt hvitt og tiara.. Jeg forstår meg rett og slett ikke på sånt.

Skrevet

Må le av innlegget til Teline. Verste jeg har hørt!

Skrevet

hehe,nå har jeg ihvertfall sagt i fra at det er greit å bruke den=)

Skrevet

Synes ingen bør ha lik farge som bruden. Jeg hadde sagt nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...