Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 hvor mange minutt pr gang rocker dere på begynnelsen og hvor mange ganger pr dag / uke? når rocker dere på dagen? har rocket en gang men så blir den bare liggende :/ jeg mååå skjerpe meg..
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg brukte den bare noen få minutter til å begynne med og økte gradvis til 20 minutter om dagen. Så på tv samtidig, for jeg syntes det var utrolig kjedelig i lengden... Men nå støver den ned, så det er nok best jeg finner den fram igjen, så er jeg kanskje klar til neste bikinisesong:)
Nyseryllikberta Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Er blitt litt latere etterhvert da... men ingen tvil om at det nytter. hver dag til å begynne med, men bare litt om gangen. Etterhvert blir det litt kjedelig, så det passer fint å kombinere med et tv-program:) Eller ute på terassen. Prøver å holde på hvert fall et kvarter daglig.
*gruffalo* Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 jeg holdt på 3 min hver dag den første uka, og 5 min den andre. Nå holder jeg på 10 min og prøver å få til 2 ganger til dagen. Syns det er greit å ta det 2 ganger og 10 min hver gang, i stedet for 20 min en gang. Syns det virker veldig lenge å holde på 20 min...så kjekt er det ikke;) Men ser ut som det virker, så da er det jo bare til å rocke videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå