Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 i en måndte nå har det vært planlagt at vi skulle reise til en familiepark i nærheten sammen med begge brødrene mine og deres barn. vi skal overnatte i hytte og være der i 2 dager. dette har vi gledet oss til lenge, for det er ikke så ofte at vi får møttes. men.. toppen av kaka tok svigerinnen min på sambo sin side, da hu inviterte med seg selv og sønnen sin idag. spurte ikke meg selvfølgelig for da vet hu at jeg hadde sagt nei, men utnytter liksågreit dumsnillheta til sambo og spør med lokkestemmen sin. han kan jo ikke nekte henne å dra til den parken, så han sier jo ja han da. å jeg gidder IKKE å ha hu å den grusomme ufordragelige 10 åringen sin etter oss den dagen. nå skal det sies at jeg ikke har så godt forhold til denne dama, hu er meget spesiell og frekk som bare det. jeg tåler henne ikke og det vet sambo og alle andre også for den del. det er jo ikke rart, for det er ingen som liker henne og hennes oppførsel. æsj, nå ble hele turen ødelagt. hu spurte faktisk om å få sove sammen med oss også, men da sa jeg klart i fra om at den ekstra plassen var reservert pappan min, for han ville også være med. grøssss... mine søsken ble ikke akkurat overlykkelige de heller. skjønner ikke hvorfor sambo bare glemmer all dritten hu gjør mot oss. sint når det står p, men dagen etter så er det helt glemt igjenn. jeg er ikke hyggelig mot henne sånn som hu holder på. ååh.. måtte bare få det ut! sambo bare gikk ut etter at han kom med bomba!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 ååh, vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. kan gi et eksempel på hvordan hu er da. hu er den alenemamman som har barnevakt hver helg fordi hu skal ute å feste. hu er den som har hatt 50 forskjellige arbeidsplasser på 2 år. hu er den som banner forann gutten for så å straffe han når han gjør det samme. hu er den som kliper han hardt i armen når han ikke har gjort lekser kl 9 om kvelden ( da er gutten ikke ansvarlig for dette helt alene mener jeg da som 8 åring, han var 8 da denne hendelsen fant sted) hu skriker og kjefter på gutten konstant og gutten blir bare mer og mer ufordragelig. hu er den som lar gutten vokse opp på kjøpesentret når hu jobber seint, fordi hu nekter å la han ta bussen alene til tanta si. å hu er den som snakker rett fra levra, kom til samboer å snakka stygt om meg. om at jeg var så tjukk etter fødsel, så ut som jeg var gravid igjenn. å når hu fikk vite at jeg var gravid, da kom hu med den refsa til sambo, om hvordan jeg hadde ødelagt livet hans. hu snakker alltid stygt om meg når jeg ikke er der, om at jeg bestemmer så mye og sånn, bare fordi jeg mener han kan bruke mer tid på ungen sin enn på å hjelpe henne med å reparere og flytte hele tida, noe som hu har gjort nå 10 ganger i løpet av guttens liv. ja, det blir en gang i året det. men det som er det værste er at hu er så frekk mot meg. men samtidig så irriterer alt med henne meg også.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Dette hørtes slitsomt ut... Skjønner at du vil ha sambo mer for deg selv, og at han ikke skal prioritere henne! Men, det høres ut som hun har like mye problemer med deg som du har med henne. Dette går ikke over av seg selv, så en av dere bør vise dere som voksen idenne situasjonen. Det betyr å prøve å være mer hyggelig, og ikke slenge med leppa. Hun er jo søsteren hans, og du må vel uansett forholde deg til henne. Ville også snakket med sambo, og bedt han ikke prioritere henne framfor dere. Håper han tar deg i forsvar da hun snakker stygt om deg. Det er jo kjempeviktig for at du skal greie å forholde deg til henne.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 huff, jeg hadde tenkt at det ikke ble en fin fridag ass... Jeg sliter med det samme, bare det er fler av de! Helt forferdelig, sambo hakke en bror en gang... Bare en fæl spesiell familie som kun tenker på deg selv, og det de tenker om andre er rett og slett dritt...
Miss Misantrop Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Gjort er gjort og sagt er sagt. Nå får dere gjøre det beste ut av det. Snakk med samboern din, slik at han ikke tar slike avgjørelser uten å rådføre seg med deg neste gang. Lykke til, krysser fingrene for at det blir koselig.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Evt la være å fortelle henne om slike turer...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 ja, jeg skal ta en prat med Sambo og høre hvorfor det ikke ble spurt om hu kunne være med. det er jo tross alt noe vi har planlagt sammen med min familie. men, det blir sikkert greit, men jeg skal ikke stikke under en stol at det setter en demper på humøret mitt for helga. hu har nok sikkert problemer med meg også ja, men mest av alt opplever jeg det som sjalusi egentli. hu får jo ikke bestemme over lillebror lengre. ikke bestemme hva han skal ha på seg eller hvordan han skal se ut på håret, og ikke kan hu hersje med han som hu gjorde før heller. hu liker ikke at vi har fått til alt det som hu ikke fikk, hus, bil, jobb, barn, en lykkelig familie rett og slett. alt i alt synes jeg bare at alt hu gjør er slitsomt. å hu behandler gutten sin på en sånn måte at jeg snart griper inn å gir fra meg noen gloser om barneoppdragelse. ikke at jeg er oraklet i Delfi, men det finnes grenser. du står ikke å kaller broren din for eksempel Homofil, eller idiot på kødd liksom forann en unge for så å refse han til de grader når han gjør det samme. snakk om tom i hodet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Det er faktisk ganske mange søstre der ute med et kontroll behov. Jeg var sammen med en sånn mann, som hadde ei sånn søster. Helt fortvilende. Men det er jo mennen som lar seg kontrollere så jeg kan jo ikke legge all skylda på søstra. Vansklig for samlivet vårt ble det i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå