Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Er Bim og bd sitt anonym forum kun for dem som er gravid eller har født? Og MÅ man skrive i vært innlegg at man har barn sånn at man er godtatt her? Leser ofte i debatter at det er spm om hva Hi gjør her inne når det virker som om hi ikke har barn?! Hva med dem som prøver og derfor er her og leser? Og ikke alltid man vil skrive full info om at man har barn og aldern dems, eller at man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 BIM og DIB er fora for gravide, prøvere og foreldre. Det er da åpenbart at de som prøver å bli gravide også har en plass her.
Mali Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 ...helt enig!!!! Men (!) er det ikke ting som omhandler nettopp disse tingene diskusjonene da burde handle om??
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 men er jo alltid godt og få ut litt frustasjon og spm.. Uansett om man er gravid, foreldrer, prøver eller bare nysgjerrig. for ett år siden var jeg her og leste for jeg var nysgjerrig. og nå er jeg her som prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå