Gå til innhold

Yo, bitches!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen henger're her om da'n da? Er're fortsatt lite action? Har anonymforumet blitt det nye krangle eller?

Skulle gjerne pisket opp stemningen litt for dere stakkars, frustrerte, kranglevorende gravide kvinnsa, men har glemt hvordan det var å være oppblåst, hormonell, hemoridebefengt, kvalm, sur, frustrert over mannen og diverse andre av svangerskapets "gleder" ;-p.

Æddabædda, jeg er SÅ glad for å være ferdig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denna bitchen har det relativt bra ennå. Provoserer velheller mer enn jeg blir irritert selv:)

Bra du stikker innom oss hormonelle og slenger med leppa AndreVonDrei. Du er savnet;)

Skrevet

Takk for det, Lissa:-).

Blir ikke så mye tid med data'n om dagen, men må jo si det er litt trist å se de samme innleggene uke etter uke de gangene jeg er innom.

Det er nesten sånn at jeg begynner å savne Linn og denne 88-jenta....næææh, det var vel å dra den litt langt;-p.

Skrevet

Nå dro du den vel litt langt. Jeg lurer nesten på om ammetåka har tatt fornuften din?? ;)

Men jeg må si jeg savner et hormon utbrudd her inne jeg også. De fleste legger ut på anonymforum slik at de kan gjemme seg bak knappen og ikke stå for hva de mener!

Det er dessverre der alle eksplosjoner foregår om dagen.

Nei, smell deg på kjukka fort som fan igjen, VonDrei og bli hormonella DeVille igjen:))

Skrevet

Hah...Jeg visste det. Du savner meg! Hehehe. Alt bra med mor og barn?

Kranglesiden har jo blitt lame...Men godt å se dere gamle kranglere som har kælva, kommer og hilser på :)

Skrevet

by the way lenge siden jeg har sett noe til deg også LinnR83!:)

Skrevet

Javisst. Ble avhengig av disse sidene jeg, så jeg har vært på rehabilitering ;)

Hehehehe. Neida. Det har jo dabbet av, og blir jo ikke bedre med dagene som går. Og nå som sola titter frem, er det ikke så moro å sitte her inne på bim heller. Men nå er det bare en mnd og en uke igjen!!! Så får jeg iallefall ikke tid til å sitte her i det heletatt :)

Skrevet

NÆHÆHÆI!

Her blir det ikke noen boller i ovnen på en lang, lang stund!

De mest ubehagelige månedene i mitt liv har vært de jeg har gått gravid. Men resultatet er sjølsagt verdt det :-D. Han er så fiiiiin atte -til tross for at han overhode ikke har noen likhetstrekk til meg ;-). Begynte å mistenke mannen min for å ha befrukta et annet egg og planta det inn i meg, hehe... Han har fått den ene verven min -that's it!

Du koser deg vel med anonymforumet i stedet for å henge her kanskje, Linn....eller....? :-p

Hva med Japp. Zoul og diverse andre som har vært mine medhjelpere i disse "vanskelige" mnd ;-)??!

Skrevet

Jo gode medhjelpere, men i og med at anonymforum funker som krangle nå, så er de fleste teite innlegg der inne.

Issa, er ikke såååå gale å gå gravid? Spesielt ikke nå som det har vært så utrolig varmt? :) moahaha

Storkoser meg i varmen! Spesielt siden jeg har strengt sengeleie i tillegg. Hurra for 40+ uker

Skrevet

OooooowÆÆÆÆÆÆ, sengeleie nå! Sengeleie i det hele tatt! Da hadde jeg virkelig klikka!

Men det er rart med det -man glemmer jo faktisk dette ubehaget helt bort. Altså, ikke det at det ER ubehagelig, men grunnene til ubehaget viskes gradevisk bort ;-). Jeg kommer sikkert til å bli ivrig på en tredjemann om et par års tid :-)-

Skrevet

Nei, skal jeg være dønn ærlig, har ikke bim noe moro for seg nå som det er labert innhold på disse kranglesidene, så jeg er enig med hun over her om at du kan smelle deg på tjukka igjen, så vi får litt underholdning her :) Alle er jo borte!! Og jeg har hele 45 dager igjen!!! Er vel innom og titter litt på anonymsidene ja, men bare på slike dager som denne, da sambo er på byen, bikkja og jeg ligger skje på sofaen og ser på en wannabe-chick-movie som suger balle. Ergo, når jeg kjeder meg. Men når jeg ser ditt fravær her inne regner jeg med at du gjør alt annet enn å kjede deg, så jeg skal ta lærdom av det, og være glad for at jeg kan kjede meg litt før "stormen"

Signerer deg iallefall på at å gå gravid er noe av det værste ever, selv utfallet sikkert er verdt det, men guuuuud....35-40 varmegrader, tømmerstokker til bein, knackwurster til fingre, og hormoner på halv tolv, 3 timers søvn......og for å ikke snakke om å være sulten men stappa hele tiden...frustrerende egentlig....jaja. Sånn må man vel tåle når man skal få verdens beste gutt :D

Håper du koser deg masse med bebisen din da. Gleder meg masse til min kommer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...