Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Først vil jeg si at jeg ikke trenger kommentarer på at jeg var utro, men svar på spørsmålet mitt. Samboer er på ferie og jeg hadde en jentekveld ute.Møtte en type jeg har flørtet en del med i det siste og det endte med at jeg ble med han hjem og hadde sex med han. Jeg skal gjøre det slutt med samboer når han kommer hjem. Spørsmålet er: Burde jeg fortelle han at jeg har vært utro,eller skal jeg bare si at det er over? Jeg tenker at det å få vite at jeg har vært utro kanskje kan ødelegge han mye mer enn om jeg bare sier det er over. Jeg vet at han garantert aldri får vite det om jeg ikke sier det selv.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Du skal fortelle han at du har ligget med en annen fyr, og at det er slutt mellom dere fordi du er en dritt.
Mali Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Og så kan du satse på at du ble gravid sånn at du har noe her inne å gjøre???
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Hadde ikke klart å knipe igjen skræva hølet til etter du hadde slått opp ama? han burde bli glad for å bli kvitt deg, STAKKAR! Og som hun over her sier, får satse på at du er gravid oxo!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Mali: dette forumet er felles for bim og dib.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Herregud, sånn gneldring på dere, da! Hadde IKKE sagt noe om utroskapet -ikke noe vits i å strø salt i såret, spør du meg... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Neida, la heller samboeren gå rundt og spekulere på hva som er grunnen. Helst la han tro det er han det er noe galt med. Det er jo mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Det samme mener jeg også, du tjener ingenting på å si det. Så gjør det heller bare slutt uten å nevn at du har vært utro
Mali Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 ....hele saltbøssa mi oppi såret ditt - værsågod!!!
AndreVonDrei Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Det er vel ikke åpenbart av HI's innlegg at det er p.g.a utroskapet at hun gjør det slutt vel? Har sikkert tenkt på det en stund. Det går vel an å finne en annen forklaring som gjør at han ikke går å "spekulerer i om det er han det er noe galt med"!? Hva med "jeg har ikke noen følelser for deg lenger"?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Mali: barnimagen = bim, dinbaby = dib. Dette anonymfoumet er derfor felles for de som er gravide, de som har barn og de som prøver å bli gravide.
Mali Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 skjønner!! Men skjønner ikke hva poenget ditt er....??
Mali Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 nei............er det et kriterie at man må være det her inne???
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Du skrev dette: "Og så kan du satse på at du ble gravid sånn at du har noe her inne å gjøre???" Altså, hun må ikke være gravid for å ha noe her å gjøre...
AndreVonDrei Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Nope, men et av kriteriene er vel at man ikke overdriver bruken av spørsmålstegn :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå