Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Har jo vært gravid en gang før men da merka jeg ingenting på håret. Denne gangen derimot så er jo håret fælt dagen etter dusj (hyperemesis nå så orker ikke dusje hver dag pga luktene) - tidligere har det ikke blitt ekkelt før på dag 3-4. Eller ekkelt ble det jo, men ikke SÅ ekkelt som nå... Bare meg?
LeNoAnMa Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Skriver under på denne ja... Visste egentlig ikke hva fett hår var før, dvs at jeg aldri rakk å få det. Men nå, dusjer jeg på kvelden, er håret mitt fett utpå dagen, dagen etter... Kjipe greier altså, hvertfall når det blir fett mens jeg er på jobb... Så det er nok ikke bare deg gitt...
LeNoAnMa Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Fant plutselig ut at jeg måtte skifte nick...thi hi:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Jupp fett hår har jeg fått i starten av alle mine svangerskap. Sånn sett var det lett for mine nærmeste å se at jeg var gravid. X antall dusjinger nyttet heller ikke....blææææh for en tid...
Makko med to små gutter Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 mitt er motsatt! I går brukte jeg kun balsam i håret... -Nå vasker jeg normalt håret 2hver dag...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 jeg er fett i håret, på ryggen og i trynet!! det velter ut ekle "fettklumper" overalt er vemmelig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå