Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Fant nettopp ut at vi får et kjempe proble neste år i juli! Pga at jeg er student har jeg tatt tre første mnd permisjon også skal jeg fullføre studier i utlandet fra 30. juli og ut året, derfor må far ha permisjon det halvåret som kommer også tar jeg de siste mnd igjen når vi kommer hjem etter jul. Jeg som er student har jo da minimums utbetaling, og hans halvår på permisjon får vi ikke feriepenger for. Dvs vi får utbetalt ca. hans normal lønn i juli neste år Normalt god lønn, men ikke når vi har kjøpt nytt hus som vi overtar når vi kommer hjem. Og da er jo jeg i full jobb så vi hadde beregnet en god del mer enn det kan du si! Ååååå... Nå blir jeg rett og slett litt pissed og lei meg Hvorfor må det være så vanskelig å få barn men samtidig gjøre ferdig utdannelsen. Er ikke det nesten mere noe som burde belønnes? Krangler så mye med #%¤# NAV om dagen om både dette pluss at de har holdt tilbake stønadspenger for ett år for meg som jeg aldri får svar på om jeg får eller ikke. Det er snakk om ca 20 000 der også. Sorry.. Måtte bare få det ut. Ferdig nå... he he... Men Vet det ike er bare meg som krangler med den etaten. Skjønner ikke at de får lov til å holde på med folk som de gjør. Er folk som sliter langt mer enn meg med de.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Beklager skrivefeil. Litt ivrig og ikke akkurat tålmodig nå. Syk i tillegg nemlig.... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå