Sivalur Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Fått svar fra min venninne på Island. Her kommer en oversettelse av det hun skriver: "Hver by har et program for barn om sommeren. Det kan være sport eller fritidsaktiviteter, for deler av eller hele dagen, som regel mer enn nok å finne på. Prøv å se på www.kopavogur.is (eller få faren hans til å se). I Kopavogur er det 2 flotte svømmebasseng. Et i Salarhverfi og et i Vesturbær. Barna digger dem! Jeg vet ikke så mye om Kopavogur men det kan ikke være mindre enn Hafnarfjördur, og vi har flotte program for barrna. Min sønn (10 år) har tatt et sportsprogram og deltar nå på hagekurs hvor de dyrker poteter og grønnsaker. Og innimellom drar de på alle mulige slags turer. Det vil antagelig være best om faren hans kontakter det lokale kontoret og får mer informasjon." Jeg innbilte meg at min venninne har bodd i Kopavogur på et tidspunkt, men hun bor hvertfall i Hafnarfjördur nå, med to gutter på 10 og 2. Håper dette var til hjelp, er faren hans islandsk? Hvis ikke er det garantert noen som snakker engelsk på kontoret der. Hvis du får faren til å ringe fra Island så er nummeret 570 1500. Eller er han helt umulig kan du evt ringe selv (med mindre det koster en formue..) Da må du isåfall slå +353 570 1500. Lykke til, håper gutten din får noe mer med seg fra Island enn bare tv-titting..
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hai,og takk for svar.Har prøvd å ringe dem siden i går,men får ikke svar. Så jeg håper de gjør noe trivelig.
Sivalur Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Får håpe det da. Han burde kunne ta noe fri fra jobben for å ta seg av guttungen, når han først har reist så langt.
Sivalur Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Ups så nå en feil i retningsnummeret til Island, skal vel være 354, men det vet du jo såklart når du ringer dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå