Gå til innhold

høygravid i dag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare 40 dager igjen nå! det begynner å nerme seg kjenner jeg. både på kroppen og på tolmodigheta. varmt å sitte i solen er det også, men nå begynner jeg virkelig å se enden på dette sv.skapet og det er godt!

skal på ul om en uke, og er spennt på om lillejenta får fortsette å være inni der eller om de vil ha henne ut... magemålene mine er flate, og sist lå hun mye under på vekstkontrollen...

 

uansett: gleder meg til hun kommer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Gratulerer, jeg krysset grensen i går. Deilig å være "offisielt" høygravid. Hyggelig å høre at du fremdeles har babyen på innsiden, det har jeg også :-) Vi har ikke helt funnet ut hvorfor han er så liten/vokser så lite, men siden vi fikk konstatert at det var noe vekst de første to ukene etter at jeg ble sykemeldt, får han være der så lenge det er flow. Vi skal måle veksten igjen neste uke og se det an da også. Så jeg er veldig lettet og glad, nå er vi jo forbi alle kritiske punkter i utviklingen :-) Men stor blir ikke lillegutten min uansett da, så det får vi ta igjen på utsiden. Fortell hvordan det går til uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...