Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 bare 40 dager igjen nå! det begynner å nerme seg kjenner jeg. både på kroppen og på tolmodigheta. varmt å sitte i solen er det også, men nå begynner jeg virkelig å se enden på dette sv.skapet og det er godt! skal på ul om en uke, og er spennt på om lillejenta får fortsette å være inni der eller om de vil ha henne ut... magemålene mine er flate, og sist lå hun mye under på vekstkontrollen... uansett: gleder meg til hun kommer!!
Berta_78 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hei du! Gratulerer, jeg krysset grensen i går. Deilig å være "offisielt" høygravid. Hyggelig å høre at du fremdeles har babyen på innsiden, det har jeg også :-) Vi har ikke helt funnet ut hvorfor han er så liten/vokser så lite, men siden vi fikk konstatert at det var noe vekst de første to ukene etter at jeg ble sykemeldt, får han være der så lenge det er flow. Vi skal måle veksten igjen neste uke og se det an da også. Så jeg er veldig lettet og glad, nå er vi jo forbi alle kritiske punkter i utviklingen :-) Men stor blir ikke lillegutten min uansett da, så det får vi ta igjen på utsiden. Fortell hvordan det går til uken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå