Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har to barn fra tidligere forhold som han betaler bidrag for. Han hadde noen tusen i bidragsgjeld, og når skattepengene kom gikk endel av de til dette.

 

Det jeg lurer på er om disse går direkte til barnas mor, eller har hun allerede fått de utbetalt av trygdekontoret gjennom året, og at det er de som får disse pengene nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går direkte til mor, hvis ikke bidragsfogden (NAV) har betalt ut forskudd til mor. Da går det til NAV.

 

For meg som bor i utlandet, forskudderer aldri NAV. Så her gikk det til meg i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...