jonamam Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Samboeren min har to barn fra tidligere forhold som han betaler bidrag for. Han hadde noen tusen i bidragsgjeld, og når skattepengene kom gikk endel av de til dette. Det jeg lurer på er om disse går direkte til barnas mor, eller har hun allerede fått de utbetalt av trygdekontoret gjennom året, og at det er de som får disse pengene nå?
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det går direkte til mor, hvis ikke bidragsfogden (NAV) har betalt ut forskudd til mor. Da går det til NAV. For meg som bor i utlandet, forskudderer aldri NAV. Så her gikk det til meg i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå