KarinB Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 jeg har vært plaget med bekkenløsning siden uke 10, de siste ukene har dette forverret seg drastisk og nå klarer jeg ikke å gå. Må gå med krykker. Jeg er blitt superhormonell også, og sitter for det meste mye hjemme og gråter over situasjonen. Klarer ikke rydde etter meg en gang. Jeg har termin i morgen, torsdag 3 juli. jordmoren min sa at dersom jeg enda ikke hadde født eller hvis bekkenet fremdeles var så ille nå til mandag så ville hun vurdere å sende meg på sykehuset for å vurdere igangsetting. Hvordan fungerer det med igangsetting? Hva hvis jeg ikke er moden? Vil dette bli mye ekstra strev for meg? hva synes dere høres best ut, settes igang eller holde ut overtiden med smerter og stille til fødsel helt utslitt?
MrsL1 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hei! Har det akkurat som deg! Bekkenet er helt jævelig.... min kjære lille sønn skulle vise meg hvordan jeg gikk, og vagget bortover som en pingvin med muse skritt:p Er ikke så langt på vei som deg, jeg da... så en eventuel igansetting er laaaaangt unna for min del. Men Blir det et alternativ hadde jeg slått til! Det er utrolig slitsom og deprimerendes og bare sitte/ligge med ønske om å gjøre noe! Du skal jo orke noe etter på også, ikkesant... og du skal ha krefter til selv fødselen, men det er ikke lett når du har det sån... En ting er de fysiske smertene, for meg er det verre å føle at jeg er ubrukelig, og har vert det lenge, føle at man ikke strekker til liksom... det sliter en del på phsyken i lengden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå