Gå til innhold

Dette blir en meget dyr ungen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så må vi ha ny bil, for vi blir 6, og har ikke lenger plass i 5 seteren. Så må jeg ha bagvogn og tvillingvogn!

Vi har sportsvogn til 2 åringen, og trenger nok tvillingvogn skal jeg få med meg både henne og babyen. Men når 2 åringen er i barnehagen, så gidder jeg ikke gå rundt med babyen aleine i tvillingvogn, så da må jeg jo ha bagvogn også!!

Uff, dette skal bli dyrt...

Men det er jo verdt det da, selvsagt! Babyen er HJERTELIG velkommen uansett...he, he :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare foerstemann for vaar del, men vi maa nok likevel gaa til innkjoep av ny bil... stasjonsvogn, selvsagt. ;) Og selvsagt full pakke av utstyr (koster MYE med alt det man trenger!!), men slipper heldigvis baade bagvogn og tvillingvogn, da! Hvor gamle er de andre barna dine?

Skrevet

Er litt treig å svare. Måtte dra på jobb rett etter jeg skrev innlegget.

Nå er jeg hjemme igjen :-)

Ja, du har rett, det er jo faktisk ganske dyrt første gangen man er gravid, for da må man jo ha alt nytt av utstyr!

Jeg har barn på 6, 5 og 2 år. Har stellebord og bilstol.

Lurer på å kjøpe sånn kurv til å ha babyen i til minsta blir 3, ca 4 mnd etter babyen blir født. Da kan babyen få overta grindsenga, og 3 åringen kan få ny seng.

Ellers har vi kvitta oss med alt av babyklær, så det må nok handles en del der. Får sikkert en del i gaver også, så venter litt med det og ser.

Ellers trenger vi ikke så mye.

Men det vi trenger koster jo ganske mye, da :-)

Skrevet

Ler litt.. seff blir det dyrt i forhold til normalen men etter 8 prøverørsforsøk, 6 årsventetid og nå endelig en adoptivdatter på vei har vi nok brukt i overkant av 600 000,- kroner.

Skrevet

Ja, da begynner man VIRKELIG aa snakke mye penger...!

Skrevet

Ja pengene går fort ut hehe :) denne babyen jeg har i magen nå skulle jo bli såååå billig siden snuppa vi har fra før ikke er så gammel, men det er nå søren meg mye v trenger (og har lyst på) denne gangen også :) må for eks ha søskenvogn, og det er jo ikke akkurat billig..

Men, det er jo så utrolig morro også da :)

Skrevet

det går ann å kjøpe brukt utstyr også da ;o)

Skrevet

Når vi fikk nr 2 var eldste mann 2 år. Han sto på søskenbrett eller hva det het, og det gikk kjempefint. Hadde ikke behov for tvillingvogn. Men skal sies at eldstemann var en aktiv gutt som sluttet å sove på dagen før nestemann kom. Du kjenner ditt barn best, men i mitt tilfelle var tvillingvogn helt unødvendig.

Skrevet

hei, har ei som blir 2 og et halvt når babyen kommer..Jeg vurderer å kjøpe phil and teds vogn..da kan du ha bag i den og sete til 2 åringen..Når 2 åringen ikke skal være med tar du av setet hennes. Vogna er utrolig god å kjøre og viss du ser etter tilbud så trenger den ikke koste mer enn ca 5000. da slipper du å kjøpe bagvogn HI.. sjekk den ut vertfall..syns de er greie når de ikke er to seter i bredden jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...