KarinB Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 i da har jeg fått akupunktur for å føde/modne! Kjenner ikke noe enda, men vet jo heller ikke hvor lang tid det skal ta liksom. Noen som vet det? skulle egentlig inn til en fysioterapeut fordi bekkenet har blitt så j**** elendig. Jeg har termin i morgen. Så viste det seg at han også var utdannet akupunktør, og da prøvde vi likesågodt å sette noen ekstra nåler for å se om lillegutt kunne lures ut!
turbo Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg tok akupunktur forrige onsdag.. da var jeg 39+4... merka ingenting jeg:( Tok igjen i dag... han mente ting ville skje snart.. men men, er jo 2 dager på overtid i dag og har mista troen på at babyen noen gang kommer.. herregud, helt tullete man blir i hodet.. merker hvertfall ingenting enda... Hørt at det kan være veldig individuelt hva slags virkning man får... noen setter det visst igang med fødsel samme kveld.. men er nok mye som må klaffe sammen da kanskje, med tanke på modenhet etc.. vet ikke.. Vi kan nå hvertfall krysse fingrene for at det har effekt for oss nå da!! LYKKE TIL!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå